onsdag 17. oktober 2007

Vurdere det individuelle arbeidet mitt opp mot drøftinga i gruppa og min kompetanse i forhold til fagplanen ved studiet

Jeg velger å la fagplanen for avik 6300 og avik 6400 gå som en tråd i gjennom hele dette studieåret.

Dette begrunner jeg med at fagplanene henger så vidt tett sammen, og det i denne sammenhengen ville være unaturlig å skille mellom disse to, og at jeg allerede nå skjønner at det vil være en relativt lang og tung vei for å kunne komme i havn med prosjektet våren 2008.

Fokus vil være på 6300 (høst 2007), og 6400 (våren 2008), for det er en omfattende jobb å skulle initiere ikt i dette omfang i alle sammenhenger. Fagplanen avik 6300 Fagplanen avik 6400, i hvertfall når forholdene ved skolen ikke ligger helt til rette for denne typen ikt tenkning.

Ingen kommentarer: