-Samhandlingsformer:
Verktøyene (kan være læringsplattform (ITL o.l.). Andre digitale kommunikasjonsverktøy som f.eks., blogg, wiki, google docs eller groups, msn, osv. (disse utvikles og endres).) er lagt bak oss, nå er det samhandling og det menneskelige, vår rolle og bruk er fokuset i begrepet.
- Innovasjonsmodellene
-Læringsformer:
Gå fra bok til pc
Digitale presentasjoner og annen digital informasjon
Tilrettelegge PLE/VLE
Læring gjennom digital samhandling
Utnytte nettressurser; viktig med kritisk kildevurdering og juridiske spørsmål som opphavsrett o.l.
-Støttespiller:
Være med å legge til rette for, etablere gode rutiner som gir demokratiske prosesser, være en ressursperson
Hjelpe i prosessen å gå fra papir til digital kommunikasjon (kommer an på skolens nivå).
Hvordan kan vi best være ressurspersoner for ledelsen? Foreslå og demonstrer konkrete [1] læringsressurser, engasjere enkeltpersoner og trinn til å holde kurs for de andre i forhold til virksomhetsplan eller med opplegg som er gode! Del suksesshistorier og prioriter tid til gjennomgang.
Hvordan kan ledelsen dra nytte av vår kompetanse?
Hvordan klarer vi å formidle en slags essens av studiet, slik at ledelsen kan velge hva den vil utnytte?
1 kommentar:
Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.
Legg inn en kommentar